Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

Livet är just nu en Cruising!

Av Josefin Östergren - 1 juni 2011 19:51

Tjenare

!

 

 

Har tillslut tagit mig lite fritid och skaffat mig en "sån där inga" blogg.

Tänkte att man kan väl börja med att vara lite trevlig och berätta lite vem jag är.


Mitt namn är Erika Josefin,och kommer från den lilla platsen i dalsland som de flesta inte minns men åker förbi,mellerud.

 


Vill informera er om att min stavning inte är den bästa eftersom jag slösade bort mycke av min skoltid utanför klassrummen.

 

Förövrigt så går jag i Uddevalla på yrkes skolan "Östrabo yrkes" och precis gått klart andra året som båtbyggare.

 

Pendlar med buss dit varje dag,vilket är min stora skam..eftersom jag är en bil-itresserad tjej.

 

Ja när jag inte bor hos killen i uddevalla då.

 

Så vad har jag tänkt med den här bloggen?

 

Jo jag tänkte att den här bloggen ska vara tillför tjejer med liknande intressen.
Här kommer jag lägga ut bilder på mina hantverk jag gör i skolan och även massa bilder från Crusingar/Bilutställningar.

Hoppas någon kan tycka de är intressant.

Ska försöka uppdatera ialf en gång i veckan.

 

glöm inte bort!

  

Livet är en cruising/ Jossan

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Östergren - 15 augusti 2011 19:28

hejsan!Nu har jag gjort om min blogg till lite,Ville ha lite roligare tema på det hela :)Ska försöka uppdatera mera nu när skolan börjar också puss hej<3 ...

Av Josefin Östergren - 4 juli 2011 20:48


Tjenare!       Känner igen mig?   lite uppdatering här :)   jag har klippt mig och färgat håret! :)   Varit med pojkvännen,vi har tittat på en husvagn vi är lite sugna på :)   Han har även fått mig att börja lyssna på "The you...

Av Josefin Östergren - 17 juni 2011 18:33

Tjenare!   Känner mig riktigt nöjd idag :)'   Visst vädret utanför är inte de roligaste och de finns inte så mycke att göra idag,men ändå :)   Sitter och lyssnar på nancy Sinatras låt "suger town" uppiggande! :)   Fick också min lön i...

Av Josefin Östergren - 14 juni 2011 23:06


Tjenare!   Bild: Mina ny inköpta kläder idag( överby H & M) inför helgens 18årsfest hos Jocke.   NU,nu är det sommarlov!   Firade det med en tur till överby :)   Inte helt fel faktist,synd bara att Helen inte kunde hänga med :( .   ...

Av Josefin Östergren - 8 juni 2011 18:17


Tjenare!          Ohjaja vad man längtar...Alla talar om sommarlov och visa slutar redan på fredag,men man själv får vänta tills på Onsdag.Men såååå långt är de faktist inte till på onsdag :)   jag håller på att göra upp en ekonomi-lis...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards