Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

En svår kurva i förhållandet.

Av Josefin Östergren - 2 juni 2011 11:36

Tjenare!!!!


 


 


Måste säga att de var länge sen jag var så arg...



Killen var ute och festade igår,och jag bestämde mig för att stanna hemma med familjen.




Som vanligt fick jag flera fyllesamtal av han,vilket inte stör mig något större.




Men tidigt klockan 5 på morgonen ringer han och säger "Du..jag har kysste en annan brud".


Jag blev skit förbannad..mycke för att jag inte fick någon större förklaring på situationen.




Och för att han lovat mig tusen gånger att han aldrig skulle göra något sånt mot mig.




Somnade om efter ha slagit handen i väggen av ilskan..och vaknade upp idag med ett lika dåligt humör.




Pratade med en vän till min kille och han sa att jag skulle snacka med pojkvännen innan jag bara gjorde slut.


Var väl tur att jag gjorde det.
Min kille ringde sedan upp mig och vi ordnade upp allt.
Visade sig att han inte all kysst tjejen.utan hon gett han en puss på kinden och inget mer.


Efter den uppfattningen av allt som jag hade innan så känner jag mig nästan lättad nu.




Livet är en Cruising,men de här var en svår kurva...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Östergren - 15 augusti 2011 19:28

hejsan!Nu har jag gjort om min blogg till lite,Ville ha lite roligare tema på det hela :)Ska försöka uppdatera mera nu när skolan börjar också puss hej<3 ...

Av Josefin Östergren - 4 juli 2011 20:48


Tjenare!       Känner igen mig?   lite uppdatering här :)   jag har klippt mig och färgat håret! :)   Varit med pojkvännen,vi har tittat på en husvagn vi är lite sugna på :)   Han har även fått mig att börja lyssna på "The you...

Av Josefin Östergren - 17 juni 2011 18:33

Tjenare!   Känner mig riktigt nöjd idag :)'   Visst vädret utanför är inte de roligaste och de finns inte så mycke att göra idag,men ändå :)   Sitter och lyssnar på nancy Sinatras låt "suger town" uppiggande! :)   Fick också min lön i...

Av Josefin Östergren - 14 juni 2011 23:06


Tjenare!   Bild: Mina ny inköpta kläder idag( överby H & M) inför helgens 18årsfest hos Jocke.   NU,nu är det sommarlov!   Firade det med en tur till överby :)   Inte helt fel faktist,synd bara att Helen inte kunde hänga med :( .   ...

Av Josefin Östergren - 8 juni 2011 18:17


Tjenare!          Ohjaja vad man längtar...Alla talar om sommarlov och visa slutar redan på fredag,men man själv får vänta tills på Onsdag.Men såååå långt är de faktist inte till på onsdag :)   jag håller på att göra upp en ekonomi-lis...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards