Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Party taggad!

Av Josefin Östergren - 17 juni 2011 18:33

Tjenare!


Känner mig riktigt nöjd idag :)'


Visst vädret utanför är inte de roligaste och de finns inte så mycke att göra idag,men ändå :)


Sitter och lyssnar på nancy Sinatras låt "suger town" uppiggande! :)


Fick också min lön idag efter veckors arbete,toppen det :)


Fick även mer jobb nu så körkort känns inte långt borta nu :)


Imorrn blir de 18 års fest hos jocke,fin,fint det :)


Livet är en cruising!


Jossan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Östergren - 15 augusti 2011 19:28

hejsan!Nu har jag gjort om min blogg till lite,Ville ha lite roligare tema på det hela :)Ska försöka uppdatera mera nu när skolan börjar också puss hej<3 ...

Av Josefin Östergren - 4 juli 2011 20:48


Tjenare!       Känner igen mig?   lite uppdatering här :)   jag har klippt mig och färgat håret! :)   Varit med pojkvännen,vi har tittat på en husvagn vi är lite sugna på :)   Han har även fått mig att börja lyssna på "The you...

Av Josefin Östergren - 14 juni 2011 23:06


Tjenare!   Bild: Mina ny inköpta kläder idag( överby H & M) inför helgens 18årsfest hos Jocke.   NU,nu är det sommarlov!   Firade det med en tur till överby :)   Inte helt fel faktist,synd bara att Helen inte kunde hänga med :( .   ...

Av Josefin Östergren - 8 juni 2011 18:17


Tjenare!          Ohjaja vad man längtar...Alla talar om sommarlov och visa slutar redan på fredag,men man själv får vänta tills på Onsdag.Men såååå långt är de faktist inte till på onsdag :)   jag håller på att göra upp en ekonomi-lis...

Av Josefin Östergren - 5 juni 2011 20:50

Tjenare!   Vädret är inget vi bör klaga på just nu,otroligt vad fint de har varit!   Röd nacke har man då fått,börja kalla mig redneck? (dåligt skämt..)   Har varit i Nossebro på bilutställning nu i helgen med kille och familj,var en rikt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards